کد خبر : 1274836 | 22 مهر 1394 ساعت 11:51 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

نمرات بازیکنان تیم ژاپن

دروازه‌بان ژاپن ستاره ی سامورایی‌ها

دروازه بان تیم ملی ژاپن با دریافت نمره 7 بهترین بازیکن دیدار تیمش برابر ایران شد.

دروازه‌بان ژاپن ستاره ی سامورایی‌ها
به گزارش "ورزش سه"، یکی از سایت های معروف و معتبر ژاپنی نمرات بازی بازیکنان تیمشان در بازی دیروز را اینگونه داده است :

شونسوکه نیشیکاوا دروازه بان تیم ملی ژاپن به عنوان بهترین بازیکن تیمش معرفی شده است ، او که درون دروازه چند مهار خوب داشت ، توانست نمره ی 7 را از این سایت دریافت کند.گفتنی است وی توانست پنالتی دژاگه را مهار کند اما مغلوب ریباند مهار نشدنی ترابی شد. ماساتو موریشیگه مدافع ژاپنی نیز نمره 5 را دریافت کرد.

مایا یوشیدا در این بازی نمره 4.5 را دریافت کرد ، نمره ای که به تعبیر سایت ژاپنی برای یک بازیکن که در لیگ برتر انگلیس بازی می کند ، عجیب و ضعیف است. ماساتو موریشیگه نیز در این بازی نمره متوسط 5.5 را از آن خود می کند ، او بسیاری از حملات ایران را خنثی کرده است اما سرعتش در بازی کم بوده است.

کوکی یونه کورا در سمت چپ برای ژاپن بازی کرد و در این بازی نمره نمره 6 را به دست آورد. ماکوتو هاسبه بازیکن تیم آینتراخت فرانکفورت در بازی دیروز تواسنت به مانند موریشیگه نمره ی 5 را به دست آورد. گاکو شیبازاکی نیز نتواسنت از این سایت نمره ای بهتر از 5 به دست آورد.

شینجی کاگاوا بازیکن کنونی تیم دورتموند مورد انتقاد این سایت قرار گرفته است و نمره ی 5 را به نام خود ثبت کرده است.این سایت درباره کاگاوا نوشته است : او کاگاوای همیشگی نبوده است و در زمین عملکرد خوبی از خود نشان نداده است.

یوشینوری موتو بازیکن خوش شانس ژاپنی تیم ماینتس آلمان نمره ی خوبی گرفت ، او که گل تساوی بخش سامورایی ها را زده بود نمره ی 6.5 را به اسم خود زد.اوسامی هم مه عملکرد موفقی در میانه زمین نداشت نمره ی 5.5 را دریافت کرد.

کیوسوکه هوندا بازیکن تیم آث میلان نتوانست نمره ای بهتر از 6 از آن خود کند ، از او انتظار بازی بهتری در برابر ایران داشتیم. تعویض های ژاپن نمره های خوبی گرفتند.کیوکاته نمره ی6 .5 ، شینجی اوکازاکی بازیکن لسترسیتی انگلیس نمره 6 و هاراگوچی بازیکن هرتابرلین نیز نمره 6 را دریافت کردند.

دیدگاه‌ها